DJI CARE REFRESH Inspire 2 Ubezpieczenie
- Dostępność: produkt archiwalny
- Wysyłka w:
DJI Care refresh jest to ubezpieczenie, dzięki któremu całkowicie rozbity sprzęt możemy dwukrotnie wymienić na nowy ( lub taki jak nowy) za minimalną opłatą. Ubezpieczenie działa tylko przez pierwszy rok.
Opis
DJI Care refresh
jest to ubezpieczenie, dzięki któremu całkowicie rozbity sprzęt możemy dwukrotnie wymienić na nowy ( lub taki jak nowy) za minimalną opłatą (1 wymiana 239 Euro, druga 379 Euro). Dodatkowo klient, który wykupi ubezpieczenie DJI CARE Refresh podczas kontaktu z serwisem DJI jest traktowany priorytetowo, skraca to czas oczekiwania na wymianę sprzętu do minimum.
Ubezpieczenie działa tylko przez pierwszy rok.
Ubezpieczenie skierowane jest tylko dla produktów zupełnie nowych i nieaktywowanych lub aktywowanych mniej niż 48 godzin temu.
Po naprawie decydujemy czy skorzystać z pakietu DJI Care Refresh czy pokryć naprawę gotówką.
Aktywacja
Po zakupie, ubezpieczenie DJI CARE uruchamia się poprzez tą stronę ( kliknij tutaj ), podając numer z karty DJI Refresh oraz wpisując nr seryjny drona. Aktywacja musi nastąpić w ciągu 48 godzin od aktywacji sprzętu.
Wymiana/Naprawa
- Zgłaszamy usterkę na stronie DJI - ONLINE REPAIR ( kliknij tutaj )
- Wybieramy, region, kraj, wybieramy produkt którego dotyczy DJI CARE REFRESH.
- Wskazujemy elementy które odsyłamy ( dron, akumulator, nadajnik)
- Zaznaczamy że posiadamy DJI CARE REFRESH
- Wysyłamy sprzęt do DJI do Niemiec za pomocą kuriera (np. alekurier.pl)
- Czekamy na wycenę - po jej otrzymaniu możemy zdecydować czy naprawiamy odpłatnie czy korzystamy z DJI CARE REFRESH.
- Po wybraniu naprawy z DJI CARE REFRESH, użytkownik uiszcza opłatę 99 Euro za 1 wymianę lub 139 jeśli jest to już druga wymiana.
- Czekamy na powrót sprzętu z serwisu.
Zastrzeżenia
Ubezpieczenie DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Gdy produkt został utracony - skradziony lub zagubiony.
- Uszkodzenie nastąpiło podczas lotów w złych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, mróz, bardzo silny wiatr)
- Do uszkodzeń nadajnika RC i akcesoriów dodatkowych
- Gdy użytkownik celowo uszkodził sprzęt w celu osiągnięcia korzyści.
- Do uszkodzeń obudowy - zarysowań, pęknięć które nie wpływają na bezpieczeństwo lotu i funkcjonowanie produktu.
- Do bezpośrednich lub pośrednich strat spowodowanych przez siłę wyższą
- Gdy zgłoszenie chęci skorzystania z ubezpieczenia nastąpiło po wygaśnięciu usługi DJI CARE.
- Dodatkowych opłat spowodowanych ulepszeniami technicznymi lub wydajnościowymi.
- Do usterek powstałych na skutek modyfikacji sprzętu lub używania niekompatybilnych ładowarek lub akumulatorów.
- Gdy usterka powstała na skutek używania nieoryginalnych akcesoriów, akumulatorów lub oprogramowania.